El grup de Teatre Infantil de Dimarts 1 de Lluïsos d'Horta, ens presenten L'ETERNA PROMESA, dirigida per Núria Martínez.
L'obra es representarà:
Dissabte 27 de maig de 2023 a les 17:30 h
Diumenge
Dins els actes de la Festa Major d'Horta 2022, organitzat per Lluïsos d'Horta.
Us oferim OLEANNA de David Mamet, dirigida per Lluís Solé, la darrera obra del grup Auca de teatre, DOS DE TRES de Daniel Vergés, obra de microteatre i HE NASCUT PER MILITAR, de Guillem Serra, de la que farem una lectura dramatitzada.
Oleanna, la vam estrenar el passat 28 de maig en una única representació. Un professor universitari, enamorat de la seva feina, però, al mateix temps, molt crític amb el sistema educatiu, s'enfrontarà, en una reunió al seu despatx, amb una estudiant que li qüestionarà les seves idees, la seva metodologia educativa, posant sobre la taula una veritable lluita de poder entre els diferents estatus socials.
Les altres dues obres són textos presentats per socis de Lluïsos d'Horta al I Torneig de Textos de Microteatre Ateneus d’Horta.
Dos de tres és un escrit presentat pel nostre soci Dani Vergés, i He nascut per militar el va presentar en Guillem Serra. Del primer text se'n farà la representació i del segon una lectura dramatitzada.
Preu: 2 euros - Comprar entrada
Carrer Feliu i Codina 7 i 9 - 08031 Barcelona
Tel. 93·427·73·27 / 619·10·59·27
Horari d'atenció al públic a Secretaria: de dilluns a divendres de 17:30 a 19:30 h.
Lluïsos d'Horta és una Associació Sense Ànim de Lucre inscrita en el Registre d'Entitats Religioses del Ministeri de Justícia amb el núm. 5794-SE/C.