El grup de Teatre Musical Juvenil de Lluïsos d'Horta, ens presenten l'obra Matilda, de Roald Dahl amb direcció de Clara Solé i coreografia de Carme Milán.
L'obra es representarà dissabte 18 (18.00h), diumenge 19 (18.00h), dissabte 25 (20.00h) i diumenge 26 (18.00h) de març de 2017.
Preus: Preu Soci: 6,00€ - Preu no Soci: 8,00€
Compra entrades
Dissabte 18
Compra entrades
Diumenge 19
Compra entrades
Dissabte 25
Compra entrades
Diumenge 26
Sinopsi: La Matilda és una nena de 5 anys amb un cervell increïble i li apassiona la lectura. Desgraciadament viu amb una família que no la cuida, i quan arriba a l'escola, veu que la malvada directora, la Sta. Trunchbull, té instal•lada una dictadura. L'única esperança de la Matilda és l'ajuda de la seva mestra, la Sta. Honey, dolça i amable, a qui acompanya una història que no us deixarà indiferents!
Repartiment:
Si voleu rebre tots els fulls d'activitats i notícies per correu electrònic, encara que no sigueu socis, només cal que anoteu l'adreça electrònica a la nostra llista de correu.
Per a qualsevol consulta, podeu trucar a Secretaria (de 18 a 20 hores), tel. 93 427 73 27, enviar un FAX (al mateix número) o enviar un e-mail a:
Carrer Feliu i Codina 7 i 9 - 08031 Barcelona
Tel. 93·427·73·27 / 619 10 59 27
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (Formulari de contacte)
Horari d'atenció al públic a Secretaria: de dilluns a divendres de 17:30 a 19:30h.
Lluïsos d'Horta es un Associació inscrita en el Registre d'Entitats Religioses del Ministeri de Justícia amb el núm. 5794-SE/C.